Tuesday 2 August 2011

"If you build it, he will come"

Geachte dames en heren,

Ik, Rosemarie Strengholt, de dochter van Jos Strengholt ga binnenkort helpen met de verbouwing van de kerk in Heliopolis. Ik neem mijn HD videocamera mee om allen te tonen wat er gaande is bij de verbouwing, en wat mijn (klein doch behulpzame) rol zal zijn daarbij.

Wat over mijzelf:
Ik ben 20 jaar oud, heb het gros van mijn leven bij mijn ouders in Egypte gewoond maar woon nu in Nederland. Ik studeer Theater-, Film-, en Televisiewetenschappen aan de UU en heb affiniteit met film - vandaar ook de titel van mijn post.

De reden dat ik naar Egypte kom is naast de verbouwing ook het afscheid nemen van het huis waarin ik ben opgegroeid evenals de ontmoeting met ons toekomstige huis, wat ik ooit graag thuis hoop te noemen.

No comments: